Referent ds. administracji (administrator nieruchomości TBS i zarządzania Wspólnotami Mieszkaniowymi)

Zakres zadań

Administrowanie i obsługa nieruchomości, w szczególności:

  • obsługa klientów w ramach zasobów TBS i zarządzanych Wspólnot Mieszkaniowych,
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,
  • przygotowywanie wniosków  i umów na dostawy, usługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),
  • ścisła współpraca z pracownikami ds. technicznych i inspektorami nadzoru,
  • ewidencja zleceń zgłoszonych spraw najemców i właścicieli Wspólnot Mieszkaniowych
  • współpraca z brokerem ubezpieczeniowym w zakresie szkód.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne lub zarządzanie nieruchomościami, pośrednictwa w ich obrocie ),
  • wiedza praktyczna i teoretyczna w zakresie gospodarowania nieruchomościami, znajomość aktualnych przepisów prawa regulujących działania w ramach zarządzania
  • licencja zarządcy nieruchomości lub odbyte kursy w zakresie zarządzania nieruchomościami (mile widziane),
  • biegła znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość prawa z zakresu Ustawy „  Ustawy „o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego”
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, doświadczenie związane z obsługą klienta,
  • rzetelność, terminowość, dokładność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju poprzez uczestniczenie w szkoleniach.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) należy przesłać na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub składać osobiście w siedzibie Polkowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.                   w Polkowicach Rynek 6, w terminie do dnia 13.10.2017 roku.

Osoba do kontaktu: Beata Psykała, numer telefonu 76749-33-79